Vyrazit na koncert oblíbené kapely je sice pro většinu z nás jedinečným zážitkem, kouzlo tohoto zážitku však může velmi snadno narušit tak obyčejná věc, jako potřeba navštívit toaletu…V přeplněných koncertních halách a na venkovních festivalech bývají totiž toalety obvykle daleko, fronty jsou téměř nekonečné a vrátit se tak zpět na původní místo je prakticky nemožné…A dostat se zpátky na těžce zaplacené a měsíce sháněné místo v prvních řadách před pódiem? To je ještě o něco složitější!
A právě proto vymyslela společnost Liquid Death, a to za spolupráce s firmou Depend Brand, nové a inovativní řešení! Inkontinenční spodní prádlo, které návštěvníkům koncertu umožňuje záchod jednoduše vynechat, a to za „pouhých“ 75 dolarů, přičemž je třeba říct, že i přesto, že je produkt poněkud vyšší ceny, byl téměř okamžitě vyprodán!
„Pokud jste byli na koncertě, víte, že nejděsivějším místem není tzv. kotel, ale záchod! Nyní se mu ale můžete vyhnout a ulevit si přímo před pódiem,“ stojí v propagačních materiálech firmy Liquid Death.
A nejedná se ani o model jen tak ledajaký! Ale o vkusnou plenku ve stylu rock’n rollu, tedy s cvočky, řetízkem a „zlatým“ zdobením! Společnost Liquid Death je totiž známá tím, že má velmi specifickou škálu nabízeného zboží. Ať už se třeba jedná o sušenky štěstí či sušenky s hrůzostrašnými předpověďmi, anebo o mýdlo pro psychopaty a další šílenosti.
A je bez pochyb, že byl produkt okamžitě oceněn i případnými zájemci, o čem hovoří velké množství pochvalných komentářů na sociálních sítích. „Omlouvám se, ale zamiloval jsem si to! Prosím, abyste tohle zboží, co nejrychleji zase doplnili,“ napsal například jeden z mužů, který plenky s názvem Pit Deaper sám vyzkoušel. A plenky ocenili i skalní fanoušci americké zpěvačky Taylor Swift, kteří je vyzkoušeli na jednom z jejích představení. „Díky těmto plenkám jsme nezmeškali ani minutu jejího koncertu,“ přiznala jedna z účastnic na sociální síti TikTok.