in

Vyjádření Natálky Kočendové k útokům na její kosmetiku

V posledních dvou týdnech probíhají mezi nejznámějšími influencery neustálé spory. Ty se týkají nejen údajného přeprodávání kosmetických výrobků, které vyvolala Nela Slováková, ale jedná se i o útoky osobní…

Slováková byla totiž před pár lety „pranýřována“ médii za prodávání roušek s „aktivním stříbrem“ a je patrné, že má doteď pocit jakési „křivdy” a následkem toho nutkání ukazovat prstem na druhé…Podobné tendence, i když jinak motivované, mají na české mediální scéně i další influenceři…Jako například Tadeáš Kuběnka nebo Sugardenny, kteří si velmi často berou ostatní influencery „na paškál” v podcastu Kontroverzní… Proč se tomu tak děje, vysvětlil včera Tadeáš na svém Instagramu: „Děcka, já vůbec nerozumím tomu, proč prostě naši kamarádi a kolegové a známí nechápou to, že když mluvíte o tom, co se děje, nebo se něčemu smějeme, tak ano, obvykle je to náš názor. Reálně si to myslíme. Každopádně je to naše práce. To, že řešíme, co se děje.“ V poslední době si totiž často brali do úst nejen Natálii Kočendovou, ale Tadeáš se nyní pustil i do Dominique Alagii, nebo opětovně do Sibiřana, oblíbeného reakčního kanálu.

V jednom z předchozích článků jsme se již věnovali tématu, které českou scénou nyní hýbe nejvíc, a to sporům týkajících se předprodávání kosmetických výrobků…

https://www.bizzar.cz/2024/02/05/natalie-kocendova-sugardenny-a-tadeas-to-je-smeti/

Nikdo by ale nečekal, že zrovna takové téma může natolik „rozvířit vody”…. Uživatelé sociálních sítí totiž stále řeší, jak je možné, že je například zboží některých influencerek vydáváno za určitou značku a přitom ho nacházejí na webech jako je AliExpress nebo Alibaba. Kdo se ale již někdy pohyboval v této oblasti, tak ví, že není tak úplně jednoduché, když někdo kosmetický produkt vyrábí, nebo dokonce vyvíjí, sám…V takových případech se jedná o velmi zdlouhavý proces, trvající měsíce i roky, který je také hodně finančně náročný a následně tak nepříliš výdělečný…

Těžko tedy někdo mohl očekávat, že influencerky, které jsou v této souvislosti napadány, vyrábějí tyto produkty samy…Ano, mohou být, a i jsou, uvedeny na krabičce produktu jako výrobce…I to ovšem znamená zaplacení velkého množství dokumentů, projití laboratorními testy atp., což je zde splněno. Natálie Kočendová má například dodavatele v rámci Evropské unie, ale i mimo Evropskou unii. Takoví dodavatelé jí tak nabídnou několik produktů s určitým složením a ona zvolí složení, o kterém je přesvědčena, že je dobré. 

Jak je ale možné, že tyto produkty nacházíme na čínských webech? Rozčilují se lidé…Je to tím, že Natálie nemá koupenou tzv. exkluzivitu, která by zabránila tomu, že dodavatelé nemohou zboží dál prodávat. Podobné zboží se tak může objevit i kdekoliv jinde, a to i na čínských webech. Co však vzbudilo ještě větší vášně bylo to, že se lidem nelíbilo, že se jedná o kosmetiku vyrobenou v Číne a ne v České republice…K tomu pak sama Natálka říká, že nikdy netvrdila, že jsou její produkty českého původu. Jelikož útoky na Natálii Kočendovou ale stále přetrvávají, rozhodla se včera vydat toto prohlášení:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

      Co si myslíte?

      Napsal(a): Bizzár

      Agáta Hanychová: Ani kůň by to nevydržel! Soukupovi jde o ego!

      Jaromír Soukup o Agátě: Dárky jsem jí dával i po rozchodu